Уроки хімії


Урок «Узагальнення та систематизація знань з теми «Кисень»
Цілі уроку:
освітня: повторити вивчений матеріал по темі «Кисень», поглибити, узагальнити та систематизувати знання про прості речовини  на прикладі кисню,озону,  підготувати учнів до написання самостійної роботи;
 розвивальна: розвивати логічне мислення, креативність,  уміння виділяти головне,пізнавальну та творчу активність учнів , продовжити формування навичок учнів працювати з тестовими завданнями, писати формули оксидів, рівняння реакцій, вести розрахунки за формулами, використовуючи математичний апарат;
виховна:виховувати  пізнавальний інтерес,  активність, взаємоповагу в умовах групової роботи, співпрацювати один з одним, самостійність, бережливе ставлення до навколишнього середовища
Тип уроку: урок узагальнення та корекції знань
Обладнання та матеріали:  аркуші паперу, маркери, періодична система  хімічних елементів Д.І.Менделєєва, завдання на карточках, малюнки протипожежних засобів, табличка валентностей, зошит, підручник,
Базові поняття та терміни: Кисень, Оксиген, Озон, реакція сполучення, розкладу, оксиди, горіння, повільне окиснення.

https://drive.google.com/drive/my-drive



ТЕСТИ по темі «Вода»
Дописати речення, вставити пропущені слова
1.     Рідина , без якої ми можемо прожити лише 5 днів ______________
2.      Рідина, яка тільки на нашій планеті є в рідкому стані ___________
3.     Відносна молекулярна маса цієї рідини  дорівнює ______________
4.     Вода у твердому стані має назву _________________
5.     Температура плавлення льоду_______________________
6.     Температура замерзання води___________________
7.     Які хімічні елементи входять в склад води ______________________
8.     Вода у газоподібному стані має назву ______________________
9.     Температура кипіння води ______________________
10.                       Розчин складається з ________________ і ____________________________
11.                       В якому агрегатному стані речовини розчиняються у воді__________ ___________ _______
12.                       З підвищенням температури розчинність у деяких речовин_____________________
13.                        Оксиди – це складні неорганічні сполуки до складу яких входить два хім. елементи одним з яких є _________________________
14.                        Основи – сполуки оксидів металічних елементів з _______________
15.                       Лакмус в кислому середовищі буде мати забарвлення ______________________
16.                        Метилоранж в лужному середовищі буде мати забарвлення __________________
17.                        За  взаємодії оксидів, що виділяються в атмосферу внаслідок господарської діяльності людини з дощовими водами, утворюються розчини кислот , так звані _________________
18.                        Розчини можуть бути в _____агрегатних станах: а)____________ б)______________ в__________________
19.                       У водному розчині солі, розчиненою речовиною є_________________
20.                        З допомогою таблички розчинності записати формулу
а) малорозчинної  сполуки_________
б) розчинної сполуки _________________
в) нерозчинної сполуки_____________
21. Запишіть формулу масової частки речовини в розчині ______________________
22. Запишіть приклад одного оксиду ______________
23. Запишіть приклад лугу____________________
24. Запишіть приклад основи_________________-
25. Записати рівняння реакції, якщо відомо , що утворюється  фосфор (V) оксид______________________________________________
26. Обчисліть масову частку калій силікату в розчині масою 140 гр, в якому розчинена основа масою 3, 5 грам._________________________________
27. Значення води в природі____________________________________________
28. Значення води в житті людини____________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар