Урок «Узагальнення та
систематизація знань з теми «Кисень»
Цілі уроку:
освітня: повторити вивчений матеріал по темі «Кисень», поглибити, узагальнити та
систематизувати знання про прості речовини
на прикладі кисню,озону, підготувати учнів до написання самостійної
роботи;
розвивальна:
розвивати логічне мислення, креативність, уміння виділяти головне,пізнавальну та творчу
активність учнів , продовжити формування навичок учнів працювати з тестовими
завданнями, писати формули оксидів, рівняння реакцій, вести розрахунки за
формулами, використовуючи математичний апарат;
виховна:виховувати пізнавальний
інтерес, активність, взаємоповагу в умовах
групової роботи, співпрацювати один з одним, самостійність, бережливе ставлення
до навколишнього середовища
Тип уроку: урок узагальнення та корекції знань
Обладнання та матеріали: аркуші паперу, маркери, періодична
система хімічних елементів Д.І.Менделєєва,
завдання на карточках, малюнки протипожежних засобів, табличка валентностей, зошит,
підручник,
Базові поняття та терміни: Кисень, Оксиген, Озон, реакція сполучення, розкладу,
оксиди, горіння, повільне окиснення.
https://drive.google.com/drive/my-drive
ТЕСТИ по темі
«Вода»
Дописати
речення, вставити пропущені слова
1.
Рідина , без якої ми можемо прожити лише 5 днів ______________
2.
Рідина, яка тільки на нашій планеті
є в рідкому стані ___________
3.
Відносна молекулярна маса цієї рідини
дорівнює ______________
4.
Вода у твердому стані має назву _________________
5.
Температура плавлення льоду_______________________
6.
Температура замерзання води___________________
7.
Які хімічні елементи входять в склад води ______________________
8.
Вода у газоподібному стані має назву ______________________
9.
Температура кипіння води ______________________
10.
Розчин складається з ________________ і ____________________________
11.
В якому агрегатному стані речовини розчиняються у воді__________
___________ _______
12.
З підвищенням температури розчинність у деяких речовин_____________________
13.
Оксиди – це складні неорганічні
сполуки до складу яких входить два хім. елементи одним з яких є
_________________________
14.
Основи – сполуки оксидів металічних
елементів з _______________
15.
Лакмус в кислому середовищі буде мати забарвлення ______________________
16.
Метилоранж в лужному середовищі буде
мати забарвлення __________________
17.
За
взаємодії оксидів, що виділяються в атмосферу внаслідок господарської
діяльності людини з дощовими водами, утворюються розчини кислот , так звані
_________________
18.
Розчини можуть бути в
_____агрегатних станах: а)____________ б)______________ в__________________
19.
У водному розчині солі, розчиненою речовиною є_________________
20.
З допомогою таблички розчинності
записати формулу
а) малорозчинної
сполуки_________
б) розчинної сполуки _________________
в) нерозчинної сполуки_____________
21. Запишіть формулу масової частки речовини в розчині
______________________
22. Запишіть приклад одного оксиду ______________
23. Запишіть приклад лугу____________________
24. Запишіть приклад основи_________________-
25. Записати рівняння реакції, якщо відомо , що утворюється фосфор (V)
оксид______________________________________________
26. Обчисліть масову частку калій силікату в розчині
масою 140 гр, в якому розчинена основа масою 3, 5 грам._________________________________
27. Значення води в природі____________________________________________
28. Значення води в житті
людини____________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар